آخرین اخبار

جسد بانوی ۷۵ ساله یزدی پس از ۷ روز در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جسد بانوی گردشگر یزدی پس از هفت روز تلاش در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا شد.

اشتراک گذاری
28 مرداد 1402
کد مطلب : 7080

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، کاظم فلاحی دوست از کشف جسد گردشگر یزدی در یاسوج خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با تلاش بی وقفه جسد خانم مفقود شد را بعد از هفت روز در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به دنبال اعلام مفقود شدن خانمی ۷۵ ساله اهل استان یزد به مرکز کنترل و هماهنگی ۱۱۲ جمعیت استان بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: یک تیم از نجاتگران و امدادگران شهرستان های بویراحمد و یک تیم تخصصی آنست(سگ های زنده یاب) از معاونت امداد ونجات به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروهای امدادی این جمعیت از روز اول حادثه پس از اطلاع از سوی خانواده خانم گمشده، با کمک سگ‌های تجسس عملیات جستجو را آغاز کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر افزود: باتوجه به اینکه فرد گمشده به همراه خانواده جهت تفریح به استان آمده بود.و به علت بیماری فراموشی که داشت از خانواده جدا شده بود نیروهای امدادی بنا به اخرین گزارشات همراهان محل های مورد نظر را پایش و ارزیابی ها لازم را به عمل اورد

فلاحی دوست افزود: تلاش‌ها ادامه داشت تا در نهایت با تلاش‌ها بی وفقه امدادگران هلال احمر صبح امروز پس از ۷ روز تلاش مداوم جسد این خانم را در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا و به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

گفتنی است، بنا به اعلام خانواده خانم مفقود شده، وی دارای بیماری آلزا یمر بوده است.

پایان‌ پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 2 =